До питання сегментації українського Інтернет ринку як об’єкту статистичного дослідження

Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Проведено аналіз структури Українського Інтернет-ринку за такими напрямками: товарна структура ринку; розподіл гравців ринку.
The article deals with the analysis of structure of the Ukrainian Internet market in the following areas: product market structure; the distribution of players in the market.
Description
Keywords
Інтернет, статистика, телекомунікації, сегмент ринку, структура, Internet, telecommunications, statistics, structure, market segmentation
Citation
Мазуренко Д. О. До питання сегментації українського Інтернет ринку як об’єкту статистичного дослідження / Д. О. Мазуренко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 363–371.