Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу
Loading...
Date
2019
Authors
Голіцин, Андрій Миколайович
Holitsyn, Andrii
Голицын, Андрей Николаевич
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Класичний приватний університет
Abstract
У статті визначено місце маркетингових проектів у сукупності наявних, надано їх авторське тлумачення. Здійснено класифікацію маркетингових проектів, окреслені їхні ключові завдання. Охарактеризовано та узагальнено з різних джерел етапи реалізації маркетингового проекту та маркетингової стратегії в digital-середовищі. Визначено інструменти digital-маркетингу, що використовуються в маркетингових проектах. Розкрито зміст процесів окремих активностей, наприклад, розроблення УТП, дослідження конкурентів в цифрових каналах. Надано визначення поняттям Сonsumer Decision Journey, Mind map проекту, бренд-платформа, Customer Brand Relationship model, інсайт. Окреслені методи аналізу відгуків, показники бренд-аудиту, наведено приклад каналів взаємодії покупця з носіями інформації щодо прийняття рішення про купівлю (мультиканальна карта контактів). Метою та результатом дослідження стало узагальнення методичних аспектів стосовно реалізації процесу здійснення маркетингових проектів та маркетингової стратегії в digital середовищі в сучасних реаліях цифровізації бізнесу.
Description
Keywords
Citation
Голіцин А. М. Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу / Голіцин А. М. // Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України : колект. монографія / Класич. приват. ун-т ; за заг. ред. О. Л. Гальцової. – Запоріжжя : Вид. дім «Гельветика», 2019. – С. 365–381.