Рекламна компанія для конкуретноспроможності підприємства: практичні кроки

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022-05-30
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено практичний підхід до підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок застування механізму активної реклами. The practical approach to increasing the competitiveness of the enterprise due to the stagnation of the mechanism of active advertising is investigated.
Description
Keywords
Citation
Чухраєва Н. Рекламна компанія для конкуретноспроможності підприємства: практичні кроки [Електронний ресурс] / Наталія Чухраєва, Анастасія Байдаліна // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 30 трав. 2022 р. / М-во освіти і науки України, М-во фінансів України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 284–286. – Назва з титул. екрану.