Маркетингові комунікації ресторанних підприємств в умовах війни в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022-05-30
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Обґрунтовано доцільність та встановлено цілі використання інструментів маркетингових комунікацій закладів ресторанного господарства у період воєнних дій в Україні. The expediency and goals of using the tools of marketing communications of restaurant establishments during the war in Ukraine are substantiated.
Description
Keywords
Citation
Іваненко І. Маркетингові комунікації ресторанних підприємств в умовах війни в Україні [Електронний ресурс] / Ірина Іваненко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 30 трав. 2022 р. / М-во освіти і науки України, М-во фінансів України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 334–337. – Назва з титул. екрану.
Collections