Викладання англійської мови в рамках дистанційного навчання у вищих навчальних закладах: проблеми та виклики
Loading...
Date
2022-04-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто основні проблеми та виклики, які постають перед викладачами англійської мови у вищих навчальних закладах нашої країни в рамках дистанційного навчання. Визначено основні тенденції у трансформації ролі викладача за відсутності безпосереднього контакту зі студентами. Виділено дві основні групи проблем, які значною мірою можуть впливати на якість результатів освітнього процесу.
The article reviews the main problems and challenges of distance education faced by English language teachers in Ukrainian universities. The author determines the main tendencies in transformation of the role of the teacher in the remote interaction between teacher and student. The problems of distance learning which can affect the quality of the education are grouped into two major groups.
Description
Keywords
дистанційне навчання, проблеми, виклики, якість освіти, distance learning, problems, challenges, quality of education
Citation
Чудійович Т. Викладання англійської мови в рамках дистанційного навчання у вищих навчальних закладах: проблеми та виклики [Електронний ресурс] / Чудійович Т. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VІII Міжнар. наук. конф., м. Київ (21 квіт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: М.М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 207–209. – Назва з титул. екрану.