Психолого-дидактичні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку

Abstract
Стаття присвячена визначенню умов формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Автори аналізують наукові праці, присвячені формуванню готовності до різних видів діяльності, досліджують існуючі тенденції. У статті описуються запропоновані авторами шляхи реалізації умов формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в економічному університеті. Conditions of future economist readiness formation for professional self-development are defined in the article. The authors analyze scientific works devoted to readiness formation to different kinds of activity and investigate tendencies that exist. Suggested realization of defined conditions of future economist readiness formation for professional self-development at the economic university is described in the article. Статья посвящена определению условий формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию. Авторы анализируют научные работы, посвященные формированию готовности к различным видам деятельности, исследуют существующие тенденции. В статье описываются предложенные авторами пути реализации условий формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию в экономическом университете.
Description
Keywords
умови формування готовності до професійного саморозвитку, готовність до професійного саморозвитку, conditions of readiness formation for professional self-development, readiness formation for professional self-development, условия формирования готовности к профессиональному саморазвитию, готовность к профессиональному саморазвитию
Citation
Журавська Л. М. Психолого-дидактичні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Журавська Лариса Миколаївна, Остапенко Ельвіра Олексіївна // Проблеми освіти : наук. зб. / М-во освіти і науки України, Ін-т інновац. технолог. і змісту освіти ; [редкол.: Ю. М. Коровайченко (голов. ред.) та ін.]. – Київ, 2015. – Вип. 80, ч. 2. – С. 110–116.