Маркетингова стратегія бізнес-організації в умовах цифрової трансформації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021-11-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто актуальні питання розроблення та реалізації маркетингової стратегії бізнес-організації в умовах цифрової трансформації. Охарактеризовано динаміку та обсяг ринку Інтернет-реклами в Україні. Визначені ключові цифрові компетентності сучасного маркетолога. Topical issues of development and implementation of marketing strategy of a business organization in the conditions of digital transformation are considered. The dynamics and volume of the Internet advertising market in Ukraine are characterized. The key digital competencies of a modern marketer are identified.
Description
Keywords
маркетингова стратегія, цифрова трансформація, цифрові маркетингові інструменти, Інтернет-реклама, marketing strategy, digital transformation, digital marketing tools, Internet advertising
Citation
Шатілова О. Маркетингова стратегія бізнес-організації в умовах цифрової трансформації [Електронний ресурс] / Шатілова Олена, Нікулін Вадим // Стратегія бізнес-організації в умовах невизначеності : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 10 листоп. 2021 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [орг. ком.: М. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 155–158. – Назва з титул. екрану.