№ 3 (72) травень – червень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 14 of 14
  • Item
    Зустрічі з лідерами, які надихають
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    21 червня у Рівному стартував проект “Smart Meetings” – спільна освітня ініціатива молодіжної організації "Smart People" та Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу». В рамках події систематично проходять зустрічі рівнян з відомими громадськими діячами, митцями, політиками, журналістами, бізнесменами, банкірами, топ-менеджерами області та країни. Гості діляться з учасниками зустрічей життєвим досвідом, дають цінні поради та настанови, які можуть допомогти молоді у реалізації їх власних ідей. Заходи в рамках "Smart Meetings" відбуваються щоразу у новому форматі: від розмови за чашкою чаю, майстер-класів, воркшопів, обговорень реалізованих кейсів до публічних дискусій та відкритого діалогу з Гостями.
  • Item
    Світ досліджень: кодекси та керівні засади. ESOMAR: керівництво з досліджень у соціальних медіа
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
  • Item
    Інтернет-проекти Mail.Ru Group локалізуються для ближнього зарубіжжя
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Паранько, Сергій
    Mail.RuGroup (MAIL:LI, лістинг з 5 листопада 2010 г., заснована в 1998 г.) – провідний гравець російськомовного сегмента мережі (за даними ComScore, вересень 2011 р, Росія - перший за розміром інтернет-ринок в Європі). Відвідувачами проектів групи компаній є майже 84% щомісячної аудиторії інтернет-користувачів Росії (ComScore, грудень 2011 р.). Крім того, Mail.RuGroup входить у ТОП-5 найбільших у світі інтернет-компаній (ComScore, грудень 2011 р.) за переглядами сторінок.
  • Item
    Локалізація проектів Mail.Ru в зарубіжних країнах: особливості національної адаптації у Києві. «Одноклассники» вивчили українську мову
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    4 липня 2012, Київ – Соціальна мережа «Одноклассники», проект Mail.RuGroup, оголошує про те, що жителі України можуть користуватися даною соціальною мережею рідною мовою – українською перекладені мобільна та основна версії сайту.
  • Item
    Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    Ще пару років тому маркетологи на автомобільному ринку більше нагадували саперів або аматорів підводного плавання. Навчання на власних помилках, прийом на роботу тільки за особистими якостями та за критерієм «сподобався – не сподобався» – ось методи і стилі, які об’єктивно присутні у більшості компаній. Зрештою прийшло розуміння, що навчання окремо взятого фахівця – занадто коштовне задоволення для будь-якої компанії. Українська Асоціація Маркетингу запропонувала спеціалізовані курси. Головне досягнення курсів – це об’єднання досвіду та систематизація знань основних експертів даного ринку.
  • Item
    Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Красовська, Олена
    Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень світового ринку вищої освіти дозволяє визначити основні тенденції та фактори, що впливають на його розвиток.
  • Item
    Social CRM: керуючи досвідом клієнта
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)
    Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та клієнтом. З одного боку, маркетинг отримав ще один ефективний канал комунікації з аудиторією, проте з іншого, стає усе складніше контролювати поширення інформації про компанії.
  • Item
    Етапи маркетингу аудиторських послуг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Тультаєв, Тимур
    У статті розглядаються актуальні питання організації маркетингу в адиторських компаніях. У публікації зроблено спробу сформулювати основний алгоритм діяльності маркетологів, спрямований на підвищення ефективності бізнесу аудиторських компаній і формування ними лояльної споживчої аудиторії.
  • Item
    Генерація оффлайн продаж через Інтернет
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Галіка, Володимир
  • Item
    Мобільний бум – маркетологам «на руку». Підказки фахівцям
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Макаренко, Людмила
    Останнім часом рекламодавці звертають значну увагу на можливість комунікації зі своїми клієнтами через мобільні пристрої.
  • Item
    Що потрібно знати про фестивалі реклами
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Лазебник, Максим
    На початку "фестивального" сезону ми взяли інтерв’ю у Максима Лазебника — Генерального продюсера Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, координатора EFFIE Awards Ukraine, організатора конкурсу ADC * UA Awards, національного представника міжнародних фестивалів реклами (EPICA, Golden Drum і ін.). Він, як ніхто інший, постійно трудиться на ниві рекламного бізнесу і організації відповідних фестивалів, і ніхто краще не зможе розповісти про ситуацію в галузі в цілому та особливості фестивалю КМФР у 2012 році.
  • Item
    Жахливо і Прекрасно: онлайн дослідження в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Красновський, Олександр; Харченко, Наталія
  • Item
    Поштові опитування: практика використання в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) Шуляк, Марина
    Поштові опитування в Україні мають достатній потенціал для розвитку. Поштові дослідження, підкріплені попереднім рекрутуванням респондентів та винагородою за участь,а також враховуючи стандартний термін їх проведення, можуть сміливо використовуватися поряд з іншими методами досліджень в Україні – обличчям до обличчя», CATI та онлайн.
  • Item
    Засідання клубу директорів маркетингових дослідницьких компаній 18 квітня 2012
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)