Ефективність просування товарів підприємствами харчової промисловості

No Thumbnail Available
Date
2022-11-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Представлено проблему щодо необхідності аналізу ефективності просування товарів підприємствами харчової промисловості на ринку. Обґрунтовано необхідність дослідження, його роль в управлінні підприємством, розвитку економіки підприємства та зміцнення позицій на внутрішньому ринку. Зроблено висновок щодо доцільності проведення наукового дослідження щодо ефективності просування товарів підприємствами харчової промисловості. The problem concerning the necessity of analyzing the effectiveness of the promotion of goods by food industry enterprises on the market is presented. The necessity of research, its role in the management of the enterprise, the development of the economy of the enterprise and the strengthening of positions in the domestic market are justified. A conclusion was made regarding the expediency of conducting a scientific study on the effectiveness of product promotion by food industry enterprises.
Description
Keywords
ефективність просування товарів, підприємства харчової промисловості, онлайн-ритейл, підприємство, товари, effectiveness of product promotion, food industry enterprises, online retail, enterprise, goods
Citation
Кубашевський О. Ефективність просування товарів підприємствами харчової промисловості [Електронний ресурс] / Олександр Кубашевський // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 150–152. – Назва з титул. екрану.