Умови формуванння маркетингової стійкості діяльності підприємств
No Thumbnail Available
Date
2022-11-03
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Визначено підходи до формування механізмів забезпечення стійкості маркетингової діяльності
підприємства. Зроблено висновок, що основою таких механізмів є відстеження зміни рівня та співвідношення
показників, які дозволяють оцінити компоненти маркетингової стійкості.
Approaches to the formation of mechanisms of providing the stability of a marketing activity of the
enterprise are determined. The basis of the mechanisms is tracking of changes in the level and ratios of indicators that
allow us to estimate the components of marketing stability.
Description
Keywords
маркетингова діяльність, стійкість, механізми, компоненти маркетингової стійкості, marketing activity, stability, mechanisms, components of marketing stability
Citation
Бабко Н. Умови формуванння маркетингової стійкості діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Наталя Бабко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 154–155. – Назва з титул. екрану.