Методи визначення вартості бренду

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.Хоча він широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше, є фінансовим поняттям. В статті визначено методи розрахунку вартості бренду, проаналізовано їх переваги та недоліки.
Brand is a complex of concepts that summarize the way people thought about the relevant product, service, company or person. Although it is widely used in marketing and advertising, but nevertheless it is a financial concept. The article deals with the methods of calculating the value of the brand, analyzes their advantages and disadvantages.
Бренд — термин, символизирующий комплекс информации о компании, продукте или услуге. Хотя широко используется в маркетинге и рекламе, но, тем не менее, это финансовое понятие. В статье рассмотрены методы расчета стоимости бренда, проанализированы их преимущества и недостатки.
Description
Keywords
бренд, сила бренду, вартість бренду, роялті, капітал бренду, brand, brand power, brand value, royalty, brand capital, бренд, сила бренда, стоимость бренда, роялти, капитал бренда
Citation
Антонченко М. Ю. Методи визначення вартості бренду / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 61–70.