Кадрова лідогенерація як новий вид рекрутингу
No Thumbnail Available
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Метою дослідження є розробка алгоритму закриття вакансій з використанням лідогенерації як нового виду рекрутингу. І статті визначено зміст та основні переваги кадрової лідогенерації. У статті сформовано конверсійна воронка рекрутингу персоналу. Кадрова лідогенерація — це метод рекрутингу, який передбачає пошук і залучення потенційних кандидатів на вакансії в компанії з конкретною контактною інформацією. У кадровій лідогенерації ліди — це потенційні кандидати, які виявляють інтерес до вакансії та заповнюють анкету (надсилають відповіді).
У статті запропоновано алгоритм закриття вакансій за допомогою лідогенерації. Перевагою наведеного в статті алгоритму закриття вакансій за допомогою лідогенерації є можливість ведення бази претендентів, що дозволить швидко відібрати кандидатів на різні посади та здешевити процес відбору. У запропонованому алгоритмі доступні й інші цифрові інструменти: аудіо- та відеоінтерв’ю, чати та голосові боти, контекстний аналіз тощо.
Автором виділено найбільш ефективні методи залучення потенційних співробітників в Інтернеті: сайт-візитка (сторінки призначені для залучення потенційних співробітників, оснащені інтерактивною веб-формою, призначеною для збору контактної інформації); обмін джерел лідів (на даний момент джерелами лідів є: професійні видання та сайти вакансій, соціальні мережі, тематичні сайти тощо); e-mail маркетинг (приваблює потенційних співробітників заголовком або цікавою темою, тобто спонукає їх до дії та відвідування сайту роботодавця); Response Flow (настроюваний HR-лід-генератор, сервіс відбору кандидатів в компанію).
У статті виділено показники для оцінки ефективності маркетингової кампанії з формування кадрової лідогенерації. Щоб більш детально проаналізувати ефективність HR-кампанії, рекомендується прорахувати вартість не тільки залучених, але й цільових, запрошених на співбесіду та найнятих.
Завдяки сучасним сервісам процес підбору персоналу став простішим, швидшим та ефективнішим. Але використання цифрових інструментів вимагає значних фінансових інвестицій в організацію, а рекрутери також повинні бути цифрово компетентними.
The purpose of the study is to develop an algorithm for closing vacancies using lead generation as a new type of recruiting. The content and main advantages of personnel lead generation are determined. Personnel lead generation is a recruiting method that involves finding and attracting potential candidates for vacancies in a company with specific contact information.
The conversion funnel of personnel recruiting has been formed. In personnel lead generation, leads are potential candidates who show interest in a vacancy and fill out a questionnaire (send answers).
An algorithm for closing vacancies using lead generation is proposed. The advantage of the algorithm for closing vacancies using lead generation given in the article is the possibility of maintaining an applicant database. This will make it possible to quickly select candidates for various positions and reduce the cost of the selection process. Other digital tools are also available within the proposed algorithm: audio and video interviews, chat and voice bots, contextual analysis of works, etc.
The most effective methods of attracting potential employees on the Internet are highlighted: business card site (landing pages are designed to attract potential employees, equipped with an interactive web form designed to collect the visitor’s contact information); deception of lead sources (currently, the sources of leads are: professional publications and job sites, social networks, thematic sites, etc.); e-mail marketing (attracts potential employees with a headline or an interesting topic, that is, encourages them to take action and visit the employer’s website); Response Flow (customizable HR lead generator, service for selecting candidates in the company).
Indicators for evaluating the effectiveness of the personnel lead generation marketing campaign are highlighted. In order to analyze the effectiveness of the HR campaign in more detail, it is recommended to calculate the cost of not only those involved, but also those targeted, invited to an interview and hired.
Thanks to modern services, the recruitment process has become simpler, faster and more efficient. But the use of digital tools requires a significant financial investment in the organization, and recruiters must also be digitally competent.
Description
Keywords
рекрутинг, HR-менеджмент, лід, лідогенерація, кадрова лідогенерація, recruiting, HR management, lead, lead generation, personnel lead generation
Citation
Прощенко А. К. Кадрова лідогенерація як новий вид рекрутингу / Прощенко А. К. // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: О. Яценко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2023. – Вип. 30. – С. 106–113.