Чинники маркетингового ціноутворення

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-02
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті підкреслюється, що ціноутворення посідає одне з головних місць у маркетинговій діяльності фірми. Воля фірми у встановленні цін обмежується не тільки споживчим попитом, ринковою ціною та учасниками потоків товарообігу, а й державою.
The article emphasizes that pricing is one of the main places in the marketing activities of the firm. The firm's will in fixing prices is limited not only to consumer demand, market price and participants in the flows of goods turnover, but also to the state.
В статье подчеркивается, что ценообразование занимает одно из главных мест в маркетинговой деятельности фирмы.Желание фирмы в установлении цены ограничивается не только потребительским спросом, рыночною ценою и участниками каналов товарообращения, но и государством.
Description
Keywords
Закон демонстративного споживання, комплементарні товари, цінова чутливість, law of conspicuous consumption, complementary goods, price sensitivity, закон демонстративного потребления, комплементарные товары, ценовая чувствительность
Citation
Дугіна С. І. Чинники маркетингового ціноутворення / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 439–449.