Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-14
Authors
Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна
Sievonkaieva, Olha
Севонькаева, Ольга Алексеевна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуті основні тенденції розвитку Івент-маркетингу в Україні. Визначено сутність та основні види івент-заходів. Основний акцент зроблено на те, що івент-маркетинг —один з найперспективніших напрямів комунікаційної діяльності. Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій — це головним чином емоційна складова комплексу. За допомогою івентів створюється емоційне відношення до торгової марки, що приводить до лояльності споживачів.
The paper describes the main trends in Event Marketing in Ukraine. The essence and the main types of event activities are presented in the work. The focus is on what event marketing — one of the most promising areas of communication activities. Event marketing in integrated marketing communications — is primarily emotional component of the complex. With the event an emotional relationship to the brand, which leads to customer loyalty is created.
В статье рассмотрены основные тенденции развития Ивент-маркетинга в Украине. Определена сущность и основные виды ивент-мероприятий. Основной акцент сделан на то, что ивент-маркетинг — один из самых перспективных направлений коммуникационной деятельности. Ивент-маркетинг в системе интегрированных маркетинговых коммуникаций — это главным образом эмоциональная составляющая комплекса. С помощью ивентов создается эмоциональное отношение к торговой марке, что приводит к лояльности потребителей.
Description
Keywords
Івент-маркетинг, івент-заходи, інтегровані маркетингові комунікації, PR, BTL, промоутери, корпоративні заходи, командоутворення, road-show, Event marketing, event, Integrated Marketing Communications, salespeople, corporate events, teambuilding, Ивент-маркетинг, интегрированные маркетинговые коммуникации, промоуторы, корпоративные мероприятия, командообразования
Citation
Сєвонькаєва О. О. Івент-маркетинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій / О. О. Сєвонькаєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 515–525.