Формування компетенцій з проектного менеджменту у сфері маркетингової освіти

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті обґрунтовується необхідність надання фахівцям з маркетингу знань і компетенцій з управління проектами на основі існуючих міжнародних стандартів, розкривається їх зміст та можливі шляхи опанування.
The necessity of knowledge and competency in project management on the base of international standards for marketing specialists are justified, their content and ways of study are described.
В статье обосновывается необходимость представления специалистам по маркетингу знаний и компетенций по управлению проектами на основе существующих международных стандартов, раскрывается их содержание и возможные пути изучения.
Description
Keywords
маркетингова діяльність, проектно-орієнтована діяльність, проектний менеджмент, професійні асоціації з управління проектами, системи знань, компетенції, marketing activity, project-oriented activity, project management, professional association in project management, systems of knowledge, competency, маркетинговая деятельность, проектно-ориентированная деятельность, проектный менеджмент, профессиональные ассоциации по управлению проектами, системы знаний, компетенции
Citation
Батенко Л. П. Формування компетенцій з проектного менеджменту у сфері маркетингової освіти / Л. П. Батенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 620–627.