Управління факторами маркетингового впливу на поведінку покупців

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто підходи до класифікації факторів, що визначають поведінку покупців. Підкреслено важливість вивчення тих з зазначених факторів, формування яких знаходиться у сфері впливу підприємств, що здійснюють реалізацію товарів та послуг споживачам. Проаналізовано можливості впливу підприємств, які реалізують товари та послуги, на поведінку покупців засобами маркетингу.
Approaches to the classification of factors determining consumers behaviour are considered. Importance of study the factors formation of which is under influence of enterprises selling to consumers products and services is underlined. Such enterprises opportunities to affect the consumers behaviour by marketing means are analyzed.
Рассмотрены подходы к классификации факторов, которые определяют поведение потребителей. Подчеркнуто важность изучения тех из указанных факторов, формирование которых находится в сфере влияния предприятий, осуществляющих реализацию товаров и услуг потребителям. Проанализированы возможности влияния предприятий, реализующих товары и услуги, на поведение покупателей средствами маркетинга.
Description
Keywords
поведінка покупців, маркетинг, мотивація, фактори поведінки, реалізація товарів та послуг, consumers behaviour, marketing, motivation, factors of behaviour, sales of products and services, поведение покупателей, маркетинг, мотивация, факторы поведения, реализация товаров и услуг
Citation
Дайновський Ю. А. Управління факторами маркетингового впливу на поведінку покупців / Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 87–96.
Collections