Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Кейс розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом «Конвектор» для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B-маркетинг», організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ», 21-23 лютого 2013 р. Мета кейсу – на практичному прикладі застосувати концепцію метрики та управління лояльністю споживачів за допомогою методики NPS (Net Promoter Score). Прикладом було обрано український ринок газових побутових котлів і газові котли «Teplowest».
Description
Keywords
Citation
Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні / Юрій Щирін, Євген Журавльов, Олег Якубець, Тетяна Співаковська // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 58–65.