Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств.
The essence of the methods forming a development strategy for state-owned machine-building enterprises, based on diagnostics of their economic potential due to the evaluation of their permanent growth level has been considered. Several state-owned machine building plants have been analyzed among the selected enterprises from the list of those controlled by the Ministry of economic development and trade of Ukraine.
В статье рассмотрены основные составляющие комплекса маркетинговых коммуникаций, приведена их характеристика, цели, функции, задания, слабые и сильные стороны, с учетом специфики туристических услуг. На основе анализа работ, посвященных сущности основных составляющих системы маркетинговых коммуникаций, автором сформулированы собственные определения понятия реклама, стимулирование сбыта, паблик рилейшнз и прямой маркетинг, которые адаптированы к туристическим предприятиям.
Description
Keywords
маркетинг, управління, туризм, маркетингові комунікації, реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз, прямий маркетинг, methodological approach, machine-building, diagnostics, economic potential, маркетинг, управление, туризм, маркетинговые коммуникации, реклама, стимулирование сбыта, паблик рилейшнз, прямой маркетинг
Citation
Бараник Л. М. Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л. М. Бараник // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 417–425.
Collections