Концептуальні підходи до формування інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу
No Thumbnail Available
Date
2023-04-19
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Окреслено необхідність формування концептуальних підходів до
впровадження інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу згідно сучасних
вимог аграрного господарювання. Відмічено, що задіяння сучасних методів і
комунікаційних можливостей в онлайн-середовищі розширює можливості
просування агропродовольчої продукції на споживчий ринок забезпечуючи його
потреби, формуючи імідж суб’єктів правовідносин у сфері агробізнесу,
окреслюючи конкурентні переваги відповідно до виробників аналогічної продукції.
Description
Keywords
інтерактивний маркетинг, аграрне господарювання, сфера аграрного бізнесу, онлайн-середовище, споживчий ринок
Citation
Газуда М. В. Концептуальні підходи до формування інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу [Електронний ресурс] / Газуда Михайло Васильович, Газуда Сергій Михайлович, Білей Євгеній Володимирович // АГРОБІЗНЕС 2023: рік в умовах воєнного стану : зб. Всеукр. наук. конф., м. Київ, 19 квіт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [оргком.: Рєпіна І. М. (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 52–54. – Назва з титул. екрану.