Ефективність портфелей брендів молокопереробних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-05-18
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті критично опрацьовано актуальні проблеми забезпечення ефективності маркетингового управління портфелями брендів.
The issues of the day of providing of efficiency of marketing management of a brands portfolio are critically investigational in the article.
В статье критически исследованы актуальные проблемы обеспечения эффективности маркетингового управления портфелями брендов.
Description
Keywords
маркетинг, портфель, бренд, брендинг, marketing, portfolio, brand, branding, маркетинг, портфель, бренд, брендинг
Citation
Шпір М. Ф. Ефективність портфелей брендів молокопереробних підприємств / М. Ф. Шпір // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 191-200.