Конкурентоспроможність страхової компанії як об’єкта стратегічного аналізу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-01-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
The article considers terms, specifies the features of competition in the insurance sector, defines methodological approaches, tasks of strategic analysis, and groups of factors.
В статье рассмотрены термины, сформулированы особенности конкуренции в страховом секторе, определены методические подходы, задачи стратегического анализа, группы факторов.
Description
Keywords
стратегічний аналіз, конкуренція, конкурентоспроможність, підхід, фактори
Citation
Бурчевський В. З. Конкурентоспроможність страхової компанії як об’єкта стратегічного аналізу / В. З. Бурчевський // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 13. – С. 177-184.