Особливості формування системи каналів розподілу продукції фармацевтичних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-12-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено особливості формування системи каналів розподілу продукції фармацевтичних підприємств, залежно від вибору та організації яких визначається ефективність управління маркетингом підприємства.
The article deals with the features of formation of the system of product distribution channels of pharmaceutical companies, depending on the choice and organizations which measure the effectiveness of marketing management company.
В статье исследованы особенности формирования системы каналов распределения продукции фармацевтических предприятий, в зависимости от выбора и организации которых определяется эффективность управления маркетингом предприятия.
Description
Keywords
канали розподілу, управління маркетингом, конкурентноздатність, фармацевтичне підприємство, distribution channels, marketing management, competitiveness, pharmaceutical company, каналы распределения, управление маркетингом, конкурентоспособность, фармацевтическое предприятие
Citation
Кохан М. М. Особливості формування системи каналів розподілу продукції фармацевтичних підприємств / М. М. Кохан // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 201–207.