Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-12-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено еволюцію факторів маркетингового сегментування та зміни споживчої поведінки, що призводять до видозмінення та розвитку стандартного інструментарію сегментування ринку.
The article researches the evolution of marketing segmentation factors and changes in customers’ behavior that lead to the development and evolution of standard tools of market segmentation.
В статье исследуется эволюция факторов маркетингового сегментирования и изменения потребительского поведения, которое приводит к видоизменению и развитию стандартного инструментария сегментирования рынка.
Description
Keywords
маркетинг, сегментування ринку, фактори сегментації ринку, критерії сегментації ринку, marketing, market segmentation, market segmentation factors, market segmentation criteria, маркетинг, сегментирование рынка, факторы сегментации рынка, критерии сегментации рынка
Citation
Куденко О. В. Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах / О. В. Куденко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 207–212.