«Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У роботі представлений аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку ринку мінерально!столових вод України з позицій конкурентної боротьби різних компаній, реалізований підхід до сегментації ринку на основі позицій окремих брендів, виділений найкращий досвід управління брендом мінерально-столових вод, зроблені аналітичні узагальнення щодо можливостей його використання. Робота буде корисна маркетологам та аналітикам, що спеціалізуються на дослідженнях ринку мінерально-столових вод України, спеціалістам зі стратегічного планування та брендінгу.
Description
Keywords
бренд, цінність для споживача, сегмент ринку, лояльність, місткість ринку
Citation
Олексюк О. «Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України / Олексій Олексюк // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 17–22.