Розвиток корпоративного управління на основі концепції «shared value»

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-10-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті запропоновано визначення нової концепції управління — менеджменту, орієнтованого на створення спільної цінності(shared value creation management — SVM), охарактеризовано його задачі та послідовність їх здійснення, а також запропоновано перелік основних факторів створення спільної цінності. Автор пропонує власне визначення категорії «розвиток корпоративного управління», визначає притаманні середовищу господарювання корпорацій в Україні бар’єри переходу до SVM і перелік необхідних для цього передумов.
The paper proposes a definition of a new concept of management — shared value creation management — SVM. The article describes its tasks and the sequence of their implementation, as well as proposes the list of the main factors of creation of joint values. The author offers own definition of the category "development of corporate governance", the work considers the barriers to the transition to the SVM, inherent to the business corporations in Ukraine, and the list of required prerequisites.
В статье предложено определение новой концепции управления — менеджмента, ориентированного на создание общей ценности (shared value creation management — SVM), охарактеризованы его задачи и последовательность их осуществления, а также предложен перечень основных факторов создания общей ценности. Автор предлагает собственное определение категории «развитие корпоративного управления», определяет присущие среде хозяйствования корпораций в Украине барьеры перехода к SVM и перечень необходимых для этого предпосылок.
Description
Keywords
корпоративне управління, спільна цінність, менеджмент, орієнтований на створення спільної цінності (SVM), корпоративна соціальна відповідальність, corporate governance, shared value, shared value creation management, corporate social responsibility, корпоративное управление, общая ценность, менеджмент, ориентированный на создание общей ценности (SVM), корпоративная социальная ответственность
Citation
Черпак А. Є. Розвиток корпоративного управління на основі концепції «shared value» / А. Є. Черпак // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – № 30. – С. 82–90.