Маркетингові дослідження у сфері вищої освіти

Thumbnail Image
Date
2012-10-08
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто основні питання щодо сутності, значення, напрямів і практичного використання маркетингових досліджень у діяльності вищих навчальних закладів в умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг.
The paper highlights the main issues concerning the nature, meaning and practical application of marketing research in higher education institutions in the face of increasing competition in the education market.
В статье рассмотрены основные вопросы, касающиеся сущности, значения и практического применения маркетинговых исследований в деятельности высших учебных заведений в условиях возрастающей конкурен- ции на рынке образовательных услуг.
Description
Keywords
маркетинг вищої освіти, маркетингові дослідження, higher education marketing, marketing research, маркетинг высшего образования, маркетинговые исследования
Citation
Василькова Н. В. Маркетингові дослідження у сфері вищої освіти / Н. В. Василькова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – № 30. – С. 192–198.