Напрямки розвитку страхового маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-05-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
This article analyses concept of marketing in insurance, features of insurance service in the system of marketing are revealed. The process of selling insurance service through applying marketing instruments is described.
Проанализировано понятие маркетинга в страховании, раскрыты особенности страховой услуги в системе маркетинга. Описан процесс сбыта страховой услуги при помощи инструментов маркетинга.
Description
Keywords
страхова послуга, маркетингове дослідження, клієнтська база, страховий маркетинг, просування страхового продукту
Citation
Загребной І. В. Напрямки розвитку страхового маркетингу / І. В. Загребной // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 80-86.