Об’єктивна необхідність маркетингових стратегій страхових компаній на українському ринку добровільного медичного страхування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-05-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
The objective necessity of marketing’s strategies is probed at the Ukrainian market of voluntarily medical insurance. Description of insurance services of medical insurance is certain which are for a user most important and more than all influence on their choice.
Исследуется объективная необходимость маркетинговых стратегий на украинском рынке добровольного медицинского страхования. Определена характеристика страховых услуг медицинского страхования, которые являются для потребителя самыми важными и более всего влияют на их выбор.
Description
Keywords
маркетингові стратегії, медичне страхування, страхова послуга, служба асистанс
Citation
Стецюк Т. І. Об’єктивна необхідність маркетингових стратегій страхових компаній на українському ринку добровільного медичного страхування / Стецюк Т. І. // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 181-186.