Модель маркетингової системи спостережень

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто складові моделі маркетингової системи спостережень, методи отримання інформації в системі даної моделі, види технологій та вектори маркетингових спотережень. Проаналізовано модульну структуру комплексу Marketing Analytic 4.
n the articles considered component models of the marketing system of supervisions, methods of receipt of information in the system of this model, types of technologies and vectors of marketings supervisions. Also the modular construction of complex Marketing Analytic is in-process analysed 4.
В статье рассмотрены составляющиея модели маркетинговой системы наблюдений, методы получения информации в системе данной модели, виды технологий и векторы маркетинговых наблюдений. Проанализирована модульная структура комплекса Marketing Analytic 4.
Description
Keywords
стратегічний маркетинг, маркетингові спостереження, модель система спостережень, канали інформації, вектори маркетингових спостережень, strategic marketing, marketings supervisions, model, system of supervisions, channels of information, vectors of marketings supervisions, стратегический маркетинг, маркетинговые наблюдения, модель, система наблюдений, каналы информации, векторы маркетинговых наблюдений
Citation
Гуржій Н. М. Модель маркетингової системи спостережень / Н. М. Гуржій // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 1. – С. 433-443.