Оптимізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингу

No Thumbnail Available
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті встановлено необхідність глобального вдос-коналення механізму управління міжнародним маркетингом в умовах світової економічної кризи у відповідності із загаль-ною антикризовою програмою. Розроблено методологію фор-мування оптимізаційно-цінової стратегії міжнародного маркетингу та механізму управління нею для підвищення ефективності загального механізму міжнародного маркетингу і зниження ризику участі у міжнародних бізнес-процесах.
In the article the necessity of global perfection of mechanism of management the international marketing is set in the conditions of world economic crisis in accordance with the general anticrisis program. Methodology of forming of optimization price international marketing and mechanism of management of it strategy is developed for the increase of efficiency of general mechanism of the international marketing and decline of risk of participating in international bisnes-proceses.
Description
Keywords
міжнародній маркетинг, світова економіка, світогосподарська система, цінова стратегія міжнародного маркетингу, оптімізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингу, міжнародне підприємництво, to international marketing, функціональна залежність, world economy, price international marketing strategy, international enterprise, functional dependence
Citation
Корж М. В. Оптимізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингу / М. В. Корж // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 282–294.
Collections