Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
Loading...
Date
2008
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Сучасні маркетингові комунікації все частіше розглядаються як інтерактивний діалог між компанією та її покупцями. Персоналізація комунікацій, так само як і вміння говорити й робити потрібні речі для потрібних людей у
потрібний час, має вирішальне значення. У статті розглянуто можливі дії, переваги та проблеми компанії з персоналізації своїх маркетингових комунікацій і посилення їхнього впливу через маркетинг баз даних, прямий маркетинг, зокрема, дозволений маркетинг, програми частоти маркетингового звернення та управління взаєминами з клієнтами.
Description
Keywords
Citation
Головкіна Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Наталія Головкіна // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 27–33.