Дослідження ринкових чинників впливу на ціноутворення

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-09-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Ціноутворення посідає одне з головних місць у маркетинговій діяльності фірми. У статті підкреслено, що встановити ціну на товар не так просто на неї впливає низка чинників, якими фірма не може знехтувати. Перш ніж розробити стратегію формування ціни, фірма повинна проаналізувати всі чинники, що впливають на таке рішення.
Pricing is taking one of the main places in the marketing activities of the company. The article points out that the set of the product price is not so easy, it is influenced by a number of factors which the firm can not neglect. Before developing a strategy for pricing, the firm must consider all factors that affect this decision.
Ценообразование занимает одно из главных мест в маркетинговой деятельности фирмы. В статье подчеркнуто, что установить цену на товар не так просто на нее влияет ряд факторов, которыми фирма не может пренебречь. Прежде чем разработать стратегию формирования цены, фирма должна проанализировать все факторы, которые влияют на такое решение.
Description
Keywords
ціна, методи ціноутворення, вертикальне фіксування цін, price, methods of pricing, vertical price ficsation, цена, методы ценообразования, вертикальное фиксирование цен
Citation
Дугіна С. І. Дослідження ринкових чинників впливу на ціноутворення / С. І. Дугіна // Вчені записки : зб. наук. прь. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 67–72.