Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-09-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто можливості вдосконалення методології маркетингового моніторингу на базі принципів системності. На прикладі сфери управління запасами проаналізовано проблеми та варіанти запровадження кращих приктик у діяльності українських підприємств.
Possibilities of perfection of the marketing monitoring methodology and realization of system principles are considered in the article. The examples of control sphere of inventories are worked out in the paper. Problems and variants of introduction of the best practices are analysed in the work.
В статье рассмотрены возможности совершенствования методологии маркетингового мониторинга и реализации принципов системности. Проанализированы проблемы и варианты внедрения лучших практик в деятельности украинских предприятий. Проработаны примеры сферы управления запасами.
Description
Keywords
моніторинг, маркетинг, запаси, інформаційно-аналітичне забезпечення, розвиток підприємства, monitoring, marketing, supplies, information and analytical providing, development of enterprise, мониторинг, маркетинг, запасы, информационно-аналитическое обеспечение, развитие предприятия
Citation
Сметанюк Т. Б. Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами / Т. Б. Сметанюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 123–129.