Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто класифікацію маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг, проаналізовано її особливості та класифікаційні ознаки. Проаналізовано рекламні та не рекламні складові інструменти маркетингових комунікацій.
The article deals with the classification of marketing communications in consumer services, analyzes its characteristics and classification features. The paper analyzes advertising and promotional component tools of marketing communications.
В статье рассмотрена классификация маркетинговых коммуникаций на рынке потребительских услуг, проанализировано ее особенности и классификационные признаки. Проанализированы рекламные и не рекламные составляющие инструменты маркетинговых коммуникаций.
Description
Keywords
маркетингові комунікації, споживчі послуги, класифікація інструментарію маркетингових комунікацій, мarketing сommunications, сonsumer services, classification tools of marketing communications, маркетинговые коммуникации, потребительские услуги, классификация инструментария маркетинговых коммуникаций
Citation
Ремезь Ю. Б. Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 446–456.