Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності
Loading...
Date
2011-03-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. Запропоновано пріоритетні напрями
створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного
бренда.
Description
Keywords
глобальний бренд країни, брендінг, індекс національного бренда, індекс бренда країни
Citation
Циганкова Т. М. Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова, Т. В. Завгородня // Міжнародна економічна політика. — 2011. – Вип. № 1-2. – С. 5-31.