Практика використання торгових марок на ринку побутової техніки Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті визначено етапи конкурентоспроможності торгових марок і на прикладі ринку побутової техніки розроблено практичні рекомендацій з раціонального формування і використання торгових марок для збільшення марочного капіталу і здобуття ринкових переваг підприємств.
In article stages of competitiveness of brands are defined and on an example of the market of home appliances are developed practical recommendations about rational formation and use of brands for increase in the branded capital and reception of market advantages of the enterprises.
В статье определены этапы конкурентоспособности торговых марок и на примере рынка бытовой техники разработаны практические рекомендаций по рациональному формированию и использованию торговых марок для увеличения марочного капитала и получения рыночных преимуществ предприятий.
Description
Keywords
торгова марка, конкурентоспроможність торгової марки, споживчий ринок, ринок великої побутової техніки, brand, competitiveness of a brand, consumer market, market of the big home appliances, торговая марка, конкурентоспособность торговой марки, потребительский рынок, рынок большой бытовой техники
Citation
Бажеріна К. В. Практика використання торгових марок на ринку побутової техніки Україні / К. В. Бажеріна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 240-249.