Суспільно зорієнтоване підприємництво: соціально-філософський аналіз

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Abstract
На основі соціально-філософського аналізу здійснюється спроба розкриття сутності, специфіки та перспектив розвитку суспільно зорієнтованого підприємництва. Автором досліджуються пріоритетні напрямки соціально зорієнтованої діяльності підприємництва; робиться висновок про те, що модель соціально зорієнтованого підприємництва виступає найбільш перспективною формою побудови бізнес-діяльності у сучасному світі, а її формування та функціонування є яскравим прикладом прояву значного впливу моралі на економіку.
On the basis of socio-philosophical analysis the attempts were made to disclose the nature, specificity and prospects of socially oriented businesses. The author examines the priorities of socially oriented businesses, it is concluded that the model of socially oriented entrepreneurship is the most promising form of construction business activities in the modern world, and its formation and operation is a prime example of the manifestation significant impact on the economy of morality.
Description
Keywords
підприємництво, суспільство, суспільство, держава, доброчинність, меценатство, депресивний регіон, природоохоронна сфера, економіка, мораль, business, society, government, charity, philanthropy, depressed area, protected area, economics and morality
Citation
Северин-Мрачковська Л. В. Суспільно зорієнтоване підприємництво: соціально-філософський аналіз / Л. В. Северин-Мрачковська // Гуманітарні студії : зб. наук. пр. / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка ; редкол.: А. Є. Конверський (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : ВПЦ «Київ. ун-т», 2013. – Вип. 20. – С. 140–148.