Онлайн-опитування. Побудова панелі, рекрутинг, використання (з досвіду компанії Action Data Group)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-09
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Тема онлайн досліджень, а точніше, використання онлайн панелей для проведення інтернет опитувань, сьогодні вже не нова. Компанії активніше замовляють проведення онлайн опитування у власників панелей, кількість яких поступово зростає, хоча якісних онлайн провайдерів в Україні можна перерахувати по пальцях.
Description
Keywords
Citation
Онлайн-опитування. Побудова панелі, рекрутинг, використання (з досвіду компанії Action Data Group) // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 14-17.