Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У 2000 р. було проведено опитування керівників понад 300 підприємств України. Питання анкети стосувались ролі маркетингу в управлінні. Через десять років з тієї самою анкетою було проведено інтерв'ювання молодих управлінців. Зіставлення відповідей виявилось на користь менш досвідченої, однак прогресивної молоді, погляди якої мали більшу маркетингову орієнтацію.
In 2000 a survey of 300 managers of enterprises in Ukraine was conducted, in particular, on the role of marketing in the management, and ten years later on the same questionnaire were interviewed young managers. A comparison of the responses appeared to benefit less experienced, but progressive youth whose views had a great marketing orientation.
В 2000 г. проведен опрос руководителей 300 предприятий Украины, в частности, о роли маркетинга в управлении, а через десять лет по вопросам той же анкеты были опрошены молодые управленцы. Сопоставление ответов оказалось на пользу менее опытной, но прогрессивной молодежи, взгляды которой имели большую маркетинговую ориентацию.
Description
Keywords
маркетинг, стратегії, дослідження ринку, соціологічне опитування, marketing, market research, strategy, public opinion polls, маркетинг, стратегии, исследование рынка, социологический опрос
Citation
Клівець П. Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів / Павло Клівець, Денис Нечепуренко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 48–51.