Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-11
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю; розкрито роль маркетингу у формуванні українського ринку екотекстилю на вказаних етапах.
The essence of stages of development, market introduction, growth, maturity and recession in the life cycle of main types of ecotextile was analysed in the article. The role of marketing in forming the Ukrainian market of ecotextile in above stages was revealed in the paper.
Проанализирована сущность этапов разработки, выведения на рынок, роста, зрелости и спада в жизненном цикле основных видов экотекстиля; раскрыта роль маркетинга в формировании украинского рынка экотекстиля на указанных этапах.
Description
Keywords
життєвий цикл, екотекстиль, організаційно-економічний механізм управління, life cycle, ecotextile, organization and economic mechanism of management, жизненный цикл, экотекстиль, организационно-экономический механизм управления
Citation
Семак Б. Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України / Богдан Семак, Лілія Іванова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 10–15.