Локальна специфіка управління персоналом у процесі розбудови глобального бренду: на прикладі «COCА-COLA BEVERAGES UKRAINE LTD»

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
На прикладі компанії Coca-Cola роілюстровано важливість урахування культурних відмінностей при управління людськими ресурсами. Особливу увагу приділено «ціні», яку глобальний бренд «сплачує» у випадку вибору неадекватної системи підбору та управління персоналом, а також способам уникнення традиційних кадрових помилок, які можуть спричиняти погіршення іміджу глобального бренду.
The case study of Coca-Cola Beverages Ukraine is used to illustrated the importance of cultural differences in human resource management. Special attention is given to the «price» which global brand «pays» in the case of inadequate choice of personnel management. Possible ways to avoid those mistakes that cause decrease in value or worsen brand image are considered.
В статье на примере компании Coca-Cola проиллюстрировано важность культурных различий при управления человеческими ресурсами. Особое внимание уделено «цене» которую глобальный бренд «платит» при выборе неадекватной системы подбора и управления персоналом, а также способам избежания ошибок которые могут ухудшить имидж бренда.
Description
Keywords
глобальний бізнес, культурні відмінності, управління персоналом, імідж бренду, global business, cultural differences, personnel management, brand image, глобальный бизнес, культурные различия, управление персоналом, бренд
Citation
Павлик Х. Б. Локальна специфіка управління персоналом у процесі розбудови глобального бренду: на прикладі «COCА-COLA BEVERAGES UKRAINE LTD» / Х. Б. Павлик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 395-402.