Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній підрядників. Виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.
The article outlines the features of the domestic companies face while applying to the outsourcing in the field of marketing. The main benefits and risks of giving the tasks to be performed by the external contractors, are analyzed in the work. The criteria to facilitate the decision making on advisability of outsourcing of the marketing services are emphasized, and the situational matrix of expediency of giving the tasks to the external performer are provided in the paper.
В статье рассмотрены особенности, с которыми сталкиваются отечественные предприятия, обращаясь к аутсорсингу в сфере маркетинга. Раскрыты основные преимущества и риски от передачи на выполнение внешнему подрядчику задач компании и, особенности компаний - подрядчиков. Выделены критерии, которые упрощают принятие решения о целесообразности аутсорсинга маркетинговых услуг, и предложена ситуативная матрица целесообразности передачи задач внешнему исполнителю.
Description
Keywords
аутсорсинг, маркетинговий аутсорсинг, критерії залучення маркетингового аутсорсингу, вартість маркетингових функцій, outsourcing, marketing outsourcing, criteria of involving marketing outsourcing, cost of marketing services, аутсорсинг, маркетинговый аутсорсинг, критерии обращения к маркетинговому аутсорсингу, стоимость маркетинговых функций
Citation
Язвінська Н. Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників / Наталія Язвінська, Анна Овчиннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 50-53.