Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками та офіційними імпортерами. Досліджено роль персоналу у руйнуванні, сформованих автовиробником очікувань споживачів. Визначено місце менеджерів і консультантів з сервісу як ключових співробітників автосервісу.
Description
Keywords
Citation
Сафоненко А. Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / Артем Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 62-65.