Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Світова Федерація Рекламодавців (World Federation of Advertisers – WFA) – це голос рекламодавців з усього світі, що репрезентує 90% глобальних витрат на маркетингові комунікації (приблизно 700 млрд. дол. річно) через унікальну, глобальну мережу: 57 національних асоціацій рекламодавців з п’яти континентів, а також прямі мультинаціональні корпоративні члени. Через цю мережу, WFA репрезентує понад 10 тисяч бізнесів, що діють у широкому спектрі галузей на національному, регіональному та глобальному рівнях. WFA має подвійну місію: боротися за відповідальні комерційні комунікації та полегшувати медіа середовище, що стимулює максимальну ефективність витрат на рекламу. Більше за посиланням: www.wfanet.org .
Description
Keywords
Citation
Лерке С. Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів / Стефан Лерке // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 11-12.