Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Українська асоціація маркетингу щорічно проводить індустріальне дослідження щодо тенденцій на ринку маркетингових досліджень. Метою цього аналізу є визначення загального обсягу ринку маркетингових досліджень, який обраховується на підставі даних дослідницьких агенцій про обороти компаній у відповідному році, обговорення основних тенденції розвитку ринку та його перспективи на найближчі роки.
Description
Keywords
Citation
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 2. – С. 14–25.