Розвиток В2В в Україні: на шляху до спільноти та стандартів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Наприкінці 2010 року у в своїх статтях «Виклики маркетингу в Україні» та «Подорож в маркетинг майбутнього» я намагався зрозуміти та порівняти стан і тенденції розвитку в Україні та світі. Один із викликів – cтворення спільноти, в рамках якої можна було б обговорювати можливості та пріоритети розвитку. Відтоді пройшло 1,5 року. Які є здобутки та яким чином сьогодні ми можемо оцінювати стан розвитку В2В маркетингу в Україні?
Description
Keywords
Citation
Юрчак О. Розвиток В2В в Україні: на шляху до спільноти та стандартів / Олександр Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 51-57.