Operating trends technologies in international marketing

Abstract
В научной работе рассматриваются современные тенденции в международном маркетинге, которые повлияли на развитие традиционного и современного использования маркетинговых технологий. В статье показано, что оперативные тенденции могут давать быстрые и значимые результаты в процессе развития проекта или компании в целом.
The scientific work considers modern trends in international marketing, which influenced the development of traditional and modern use of marketing technologies. The article shows that operational trends can give quick and meaningful results in the development of the project or the company as a whole.
Description
Keywords
оutsourcing marketing, Internet technology, content marketing, marketing audit, digital marketing, аутсорсинг, маркетинговые технологи, интернет - технологии, контент - маркетниг, аудит маркетинг, цифровой маркетинг
Citation
Gzhesiuk A. Operating trends technologies in international marketing / A. Gzhesiuk, R. Liubachivskа // Progress : International scientific journal / International Academy of Social-Economic Sciences [et al.] ; [ed. board: Alfred A. Kuratashvili (ed.-in-chief) et al.]. – Tbilisi, 2014. – № 3–4. – P. 58–62.