Модель стратегії позиціонування: математична інтерпретація

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008-04-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
Abstract
Розроблено математичну інтерпретацію моделі стратегії позиціонування. Досліджено результати побудови моделі, їх роль у визначенні ринкових позицій компаній, забезпеченні задоволеності споживачів та наданні рекомендацій щодо формування стратегії позиціонування.
Description
Keywords
позиціонування, модель стратегії позиціонування, конкурентні переваги, споживча цінність
Citation
Антонюк К. І. Модель стратегії позиціонування: математична інтерпретація / К. І. Антонюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 163–171.