Управління відносинами зі споживачами

Thumbnail Image
Date
2014-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету та зміст процесу управління лідами, запропоновано процедуру генерації лідів та трансформації їх у лояльних споживачів компанії.
Description
Keywords
інбаунд маркетинг, аутбаунд маркетинг, лід, генерація лідів, користувач, відвідувач, блог, соціальна мережа, веб-ресурс, цільова аудиторія
Citation
Язвінська Н. Управління відносинами зі споживачами / Надія Язвінська, Ірина Єлісова // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 42–47.