Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті запропоновано вирішення проблеми визначення сфери діяльності, де необхідна концентрація стратегічних ресурсів будівельного підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності за сучасних умов. Пропонується віднесення функцій підприємства до основних і другорядних з подальшою концентрації уваги на основних функціях в контексті проблеми збільшення ринкової вартості та конкурентоспроможності підприємства, такими основними функціями в роботі визначено такі, що формують маркетингові джерела вартості підприємства.
Description
Keywords
маркетинг, маркетингові джерела, конкурентоспроможність, ринкова вартість підприємства, функції, чинник розвитку, будівельне підприємство
Citation
Гребньов Г. Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства / Георгій Гребньов // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 62–69.